niedziela, 1 lutego 2015

Kraj Kwitnącej Wiśni


Witam :) 

Jest to mój pierwszy post, więc na początku małe wprowadzenie.
Jak już się możecie domyślić po tytule, mowa oczywiście o Japonii! 

Jestem zafascynowana Japonią i wszystkim co z nią związane - kulturą,
obyczajami, kuchnią, tradycjami, architekturą, językiem, 
przesądami i można by tak wymieniać baardzo długo :)

Głównie na blogu będą umieszczane posty dotyczące właśnie tego
kraju, ale i nie tylko :) Należę do osób, które interesują się wieloma
rzeczami i gdy coś zwróci moją uwagę od razu chcę o tym rozmawiać,
tak więc zamiast męczyć ludzi dookoła mnie,  po prostu wejdę na bloga
i zacznę o tym pisać hahah :) Kto wie, może są osoby dla których to co tu
będzie umieszczane okaże się pomocne, bądź jakoś ich zainteresuje... mam nadzieję :)

Oh, jest tyle rzeczy o których chciałabym napisać, więc tematów
na pewno nie zabraknie  :)

Hm, wydaję mi się, że jak na "post wprowadzający" to by było na tyle. Nie chcę przecież nikogo zanudzić :)
Do zobaczenia w kolejnym poście :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz