poniedziałek, 2 lutego 2015

Tokio


Stolica Japonii oferuje nieskończenie wiele atrakcji. 
W tym poście postanowiłam przedstawić Wam kilka miejsc, które
ja, gdy uda mi się w końcu spełnić swoje marzenie i polecieć do Tokio,
na pewno odwiedzę :)


  1. Shinjuku Gyoen National Garden 
    2.  
    Sanktuarium Meiji

    3. 
    Hachikō
    4. 
    Shibuya

    5. 
    Universal Studios Japan
    I tutaj pozwolę sobie dodać, że jeśli ktoś jest fanem Harrego Pottera (tak jak ja) to koniecznie musi się tam udać. Możemy poczuć się tam jak prawdziwi czarodzieje :) Hogwart, Hogsmeade, sklepy, w których możemy kupić różdżki, szaty i wiele wiele innych rzeczy. Jeśli zainteresowało Was to, poniżej podam link i sami możecie zobaczyć jak to wygląda :)

                                                    O tutaj :)

    Moja lista miejsc do zwiedzenia w Tokio jest naprawdę bardzo długa,
    i nie chcę wszystkiego tu pisać, bo chyba nikt nie byłby w stanie tyle
    przeczytać hahah :) Podałam tutaj takie rzeczy, które mogą
    się Wam spodobać, wzbudzić podziw czy w jakiś sposób zainteresować.
    Mam nadzieję również, że osoby, które nie bardzo są przekonane
    do tego kraju zaczną inaczej go postrzegać :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz